Primăria Şilindia,
județul Arad

Harta
  • Acasă
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Știri / Anunțuri
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local
  • P.N.R.R.
    • PROIECT CREȘTEREA CALITAȚII ACTULUI EDUCATIONAL ÎN COMUNA ȘILINDIA
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
    • GDPR
  • Transparență decizională
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
    • RAPORT ACTIVITATE PRIMAR
    • ORGANIGRAMĂ
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Organigramă 2022
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
  • Informații de interes public
    • FOND FUNCIAR 2023
    • FOND FUNCIAR 2024
    • FOND FUNCIAR 2025
    • FOND FUNCIAR 2022
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • TRANSPARENTA VENITURILOR SALARIALE
    • FOND FUNCIAR 2023
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cadourilor primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
Harta

Hotărârile Autorității Deliberative (2024)

  • Monitorul Oficial Local
  • Hotărârile Autorității Deliberative (2024)
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • Hotărârile Autorității Deliberative (2024)

    19/12/2024 Hotărârea nr. 93-Regulament instituire taxă salubrizare

    19/12/2024 Hotărârea nr. 92-Contract de delegare a gestiunii serviciu salubrizare

    19/12/2024 Hotărârea nr. 91-Act adițional ADISIGD

    19/12/2024 Hotărârea nr. 90 -Act de punere în valoare

    19/12/2024 Hotărârea nr. 89-organizarea rețelei unităților de învățământ

    19/12/2024 Hotărârea nr. 88-Devizul General actualizare indicatori ec.- înființare alimentare cu apă

    19/12/2024 Hotărârea nr. 87-impozitele și taxele locale

    19/12/2024 Hotărârea nr. 86- rectificarea bugetului

    19/12/2024 Hotărârea nr.85- aprobarea procesului verbal de ședință

    19/12/2024 Hotărârea nr. 84-aprobarea ordinii de zi

    19/12/2024 Hotărârea nr. 83- alegerea președintelui

    28/11/2024 Hotărârea nr. 82- modificare termen depunere cerere scutire dobânzi,penalități

    28/11/2024 Hotărârea nr. 81-execuție bugetară

    28/11/2024 Hotărârea nr. 80- rectificare buget

    28/11/2024 Hotărârea nr. 79-aprobarea procesului verbal de ședință

    28/11/2024 Hotărârea nr. 78- aprobarea ordinii de zi

    18/11/2024 Hotărârea nr. 77-modificarea și completarea HCL 65/30.09.2024

    18/11/2024 Hotărârea nr. 76-aprobarea procesului verbal de ședință

    18/11/2024 Hotărârea nr. 75- aprobarea ordinii de zi

    07/11/2024 Hotărârea nr. 74-aprobarea viceprimarului

    07/11/2024 Hotărârea nr. 73-organizarea comisiilor pe domenii de specialitate

    07/11/2024 Hotărârea nr. 72-aprobarea ordinii de zi

    07/11/2024 Hotărârea nr. 71-alegerea președintelui de ședință

    29/10/2024 Hotărârea nr. 70- aprobarea actului de punere în valoare

    29/10/2024 Hotărârea nr. 69-rectificarea bugetului

    29/10/2024 Hotărârea nr. 68 -aprobarea procesului verbal de ședință

    29/10/2024 Hotărârea nr. 67- aprobarea ordinii de zi

    30/09/2024 Hotărârea nr. 66-rectificarea bugetului

    30/09/2024 Hotărârea nr. 65- anularea accesoriilor -obligații principale restante

    30/09/2024 Hotărârea nr. 64-aprobarea procesului verbal de ședință

    29/08/2024 Hotărârea nr. 63-transportul elevilor (încheierea unui contract cu o firmă de transport)

    29/08/2024 Hotărârea nr. 62-execuția bugetară

    29/08/2024 Hotărârea nr. 61- acordare material lemnos cu titlu gratuit

    29/08/2024 HOTĂRÂREA nr.60-aprobarea procesului verbal de ședință

    29/08/2024 HOTĂRÂREA nr. 59-aprobarea ordinii de zi

    16/07/2024 Hotărârea nr. 58- sume repartizate din excedent bugetar

    16/07/2024 Hotărârea nr. 57-rectificarea bugetului pe anul 2024

    16/07/2024 Hotărârea nr. 56-aprobarea procesului verbal de ședință

    16/07/2024 Hotărârea nr. 55 - aprobarea ordinii de zi

    16/07/2024 Hotărârea nr. 54- alegerea președintelui de ședință

    27/06/2024 Hotărârea nr. 53- inițierea procedurii de vânzare a imobilului intravilan în suprafață de 784 mp

    27/06/2024 Hotărârea nr. 52- aprobarea procesului verbal de ședință

    27/06/2024 Hotărârea nr. 51 -aprobarea ordinii de zi

    21/05/2024 Hotărârea nr. 50- Hotărârea Act.ad. ADISIGD

    21/05/2024 Hotărârea nr. 49- aprobarea Devizului General Amenajare Piste Biciclete

    21/05/2024 Hotărârea nr. 48-aprobarea aderării comunei Șilindia la Asociația FLAG Arad

    21/05/2024 Hotărârea nr. 47- stabilirea prețului pt. cei 320 mc salcâm aflat în stoc

    21/05/2024 Hotărârea nr.46- rectificare carte funciară 30009-diminuare suprafață

    21/05/2024 Hotărârea nr. 45-aprobarea Organigramei

    21/05/2024 Hotărârea nr. 44-situații financiare anuale încheiate și contul de execuție

    21/05/2024 Hotărârea nr. 43-execuția bugetară trim I

    21/05/2024 Hotărârea nr. 42- repartizare excedent bugetar

    21/05/2024 Hotărârea nr. 41-modificarea bugetului local

    21/05/2024 Hotărârea nr. 40-aprobarea procesului verbal de ședință

    21/05/2024 Hotărârea nr. 39- aprobarea ordinii de zi

    11/04/2024 Hotărârea nr. 37-Act adițional salubrizare ADISIGD

    11/04/2024 Hotărârea nr. 36-repartizare excedent bugetar

    11/04/2024 Hotărârea nr. 35-modificarea bugetului și estimări pe anii 2025-2027

    11/04/2024 Hotărârea nr. 34-aprobarea procesului verbal de ședință

    11/04/2024 Hotărârea nr. 33- aprobarea ordinii de zi

    11/04/2024 Hotărârea nr. 32-alegerea președintelui de ședință

    11/04/2024 Hotărârea nr. 38- Deviz general -Înființare canalizare

    19/03/2024 Hotărârea nr. 30 -HCL taxă salubrizare

    19/03/2024 Hotărârea nr. 31- venitul minim de incluziune

    19/03/2024 Hotărârea nr. 29- hotărâre privind masa lemnoasă

    19/03/2024 Hotărârea nr. 28 - aprobarea procesului verbal de ședință

    19/03/2024 Hotărârea nr. 27-aprobarea ordinii de zi

    01/03/2024 Hotărârea nr. 26-trecerea terenului din CF 304955,CF 304956 în domeniul public

    01/03/2024 Hotărârea nr. 25 -delegarea prin concesiune ...a serviciului de salubrizare

    01/03/2024 Hotărârea nr. 24- aprobare teren transcris în CF 304445 în suprafață de 2877 mp

    01/03/2024 Hotărârea nr. 23-aprobarea procesului verbal de ședință

    01/03/2024 Hotărârea nr. 22-aprobarea ordinii de zi

    02/02/2024 Hotărârea nr. 21-modificarea HCL 105/19.12.2023

    02/02/2024 Hotărârea nr. 20- aprobarea Programului de măsuri pt. gospodărirea și salubrizarea comunei

    02/02/2024 Hotărârea nr. 19- aprobarea combustibil - 2024

    02/02/2024 Hotărârea nr. 18- aprobarea Raportului activități desfășurate asistenți personali

    02/02/2024 Hotărârea nr. 17- acordarea calificativului raport evaluare secretar

    02/02/2024 Hotărârea nr. 16-stabilirea locurilor destinate adunărilor publice

    02/02/2024 Hotărârea nr. 15-contract de delegare a gestiunii ADISIGD

    02/02/2024 Hotărârea nr. 14-cuantumul cotizației ADISIGD

    02/02/2024 Hotărârea nr. 13-sume repartizate din excedentul bugetar

    02/02/2024 Hotărârea nr. 12-aprobarea bugetului local pe anul 2024

    02/02/2024 Hotărârea nr. 11-aprobarea procesului verbal de ședință

    02/02/2024 Hotărârea nr. 9- alegerea președintelui de ședință

    11/01/2024 Hotărârea nr. 08- intravilan Luguzău-domeniu privat al comunei

    11/01/2024 Hotărârea nr. 07-constituirea comisiei de analiză activitate secretar general

    11/01/2024 Hotărârea nr. 06- aprobarea PAAR-ului

    11/01/2024 Hotărârea nr. 05- organizarea rețelei unităților de învățământ

    11/01/2024 Hotărârea nr. 04- sume repartizate din excedent bugetar

    11/01/2024 Hotărârea nr. 03- rectificarea bugetului local pe 2023

    11/01/2024 Hotărârea nr. 02- aprobarea procesului verbal de ședință

    11/01/2024 Hotărârea nr. 01- aprobarea ordinii de zi

    02/01/2024 Hotărârea nr. 10- aprobarea ordinii de zi


  • P.N.R.R.
    • PROIECT CREȘTEREA CALITAȚII ACTULUI EDUCATIONAL ÎN COMUNA ȘILINDIA
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
    • GDPR
  • Transparență decizională
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
    • RAPORT ACTIVITATE PRIMAR
    • ORGANIGRAMĂ
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Organigramă 2022
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
  • Informații de interes public
    • FOND FUNCIAR 2023
    • FOND FUNCIAR 2024
    • FOND FUNCIAR 2025
    • FOND FUNCIAR 2022
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • TRANSPARENTA VENITURILOR SALARIALE
    • FOND FUNCIAR 2023
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cadourilor primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu

Știri recente:

  • Apr 10

    PROGRAM COLECTARE DEȘEURI

  • Mar 6

    ANUNT PRIVIND ARDEREA MIRISTILOR

  • Feb 27

    CONVOCATOR

  • Feb 14

    CONSULTARE PUBLICULUI CALENDARUL SI PROGRAMUL DE LUCRU PRIVIND ACTIVITATILE DE PARTICIPARE A PUBLICULUI

  • Feb 3

    ANUNȚ -anulare CONVOCARE

Vezi toate știrile


Informații Utile

Adresa: Loc. SilindiaNr. 384
Email: primariasilindia@gmail.com
Telefon: 0257-372700
Fax: 0257-372703
Cod poștal: 317330

Vizitatori: 436259

  • Acasă
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Știri / Anunțuri
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local

Primăria Şilindia | județul Arad | Dezvoltat de iStorm.ro