Primăria Şilindia,
județul Arad

Harta
  • Acasă
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Știri / Anunțuri
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local
  • P.N.R.R.
    • PROIECT CREȘTEREA CALITAȚII ACTULUI EDUCATIONAL ÎN COMUNA ȘILINDIA
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
    • GDPR
  • Transparență decizională
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
    • RAPORT ACTIVITATE PRIMAR
    • ORGANIGRAMĂ
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Organigramă 2022
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
  • Informații de interes public
    • FOND FUNCIAR 2023
    • FOND FUNCIAR 2024
    • FOND FUNCIAR 2025
    • FOND FUNCIAR 2022
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • TRANSPARENTA VENITURILOR SALARIALE
    • FOND FUNCIAR 2023
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cadourilor primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
Harta

Hotărârile Autorității Deliberative (2020)

  • Monitorul Oficial Local
  • Hotărârile Autorității Deliberative (2020)
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • Hotărârile Autorității Deliberative (2020)

    14/10/2020 HOTARAREA NR. 61 PRIVIND ACORDAREA UNUI AJUTOR DE URGENTA

    14/10/2020 HOTARAREA NR. 60 PRIVIND APROBAREA CONSTITUIRII FONDULUI DE CONSERVARE

    14/10/2020 HOTARAREA NR. 59 PRIVIND APROBAREA ORDINII DE ZI

    14/10/2020 HOTARAREA NR. 58 APROBAREA PROCESULUI VERBAL

    08/09/2020 Hotărâre - HOTĂRÂREA NR.7 STABILIRE MĂSURI COVID BIROU CIRCUMSCRIPȚIE

    30/06/2020 HOTARAREA NR. 37 APROBAREA PROCESULUI VERBAL DE SEDINTA

    23/06/2020 HOTARAREA NR. 39 PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI DE ORAGANIZARE SI FUNCTIONARE AL APARATULUI DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI COMUNEI SILINDIA

    23/06/2020 HOTARAREA NR. 38 PRIVIND APROBAREA ORDINEI DE ZI

    23/06/2020 Hotararea 36 privind alegerea presedintelui de sedinta

    08/05/2020 Hotărâre - privind acordarea unui ajutor de urgență

    08/05/2020 Hotărâre - privind avizarea Strategiei de contractare delegare gestiune de colectare separată a deșeurilor municipale

    08/05/2020 Hotărâre - privind rectificare buget local pt 2020

    07/02/2020 HOTARÂREA NR. 11 PRIVIND ACTUALIZAREA INDICATORILOR TEHNICO ECONOMICI EXTINDERE,REABILITARE SI MODERNIZARE GRADINIȚA SATU-MIC , COMUNA ȘILINDIA

    31/01/2020 Hotărâre - aprobare plan anual de acțiuni și lucrări pt repartizare ore de muncă privind prevederile legii nr 4162001 privind venitul minim garantat

    31/01/2020 Hotărâre - aprobare plan de măsuri pt gospodărirea, salubrizarea și înfrumusețarea comunei Șilindia

    31/01/2020 Hotărâre - privind aprobarea regulamentului de deținere câini de rasă decât cele prevăzute în OUG 55/2002

    31/01/2020 Hotărâre - aprobare echipă de intervenție pt cazuri de violență domestică

    31/01/2020 Hotărâre - neasumare responsabilitate pt procedurile de atribuire a contractelor pt achiziționare produse și servicii pt derulare măsuri educative

    31/01/2020 Hotărâre - aprobare plată cotizație pt 2020 către ADI SIGD

    31/01/2020 Hotărâre - aprobare Regulament propriu de organizare și funcționare pt activitățile de colectare și salubrizare al ADI

    31/01/2020 Hotărâre - aprobare act adițional la act constitutiv ADI


  • P.N.R.R.
    • PROIECT CREȘTEREA CALITAȚII ACTULUI EDUCATIONAL ÎN COMUNA ȘILINDIA
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
  • Politica de confidențialitate
    • GDPR
  • Transparență decizională
    • Consultări interministeriale
    • Proiecte de acte normative adoptate
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
    • RAPORT ACTIVITATE PRIMAR
    • ORGANIGRAMĂ
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Organigramă 2022
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
  • Informații de interes public
    • FOND FUNCIAR 2023
    • FOND FUNCIAR 2024
    • FOND FUNCIAR 2025
    • FOND FUNCIAR 2022
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • TRANSPARENTA VENITURILOR SALARIALE
    • FOND FUNCIAR 2023
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Integritate instituţională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cadourilor primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu

Știri recente:

  • Apr 10

    PROGRAM COLECTARE DEȘEURI

  • Mar 6

    ANUNT PRIVIND ARDEREA MIRISTILOR

  • Feb 27

    CONVOCATOR

  • Feb 14

    CONSULTARE PUBLICULUI CALENDARUL SI PROGRAMUL DE LUCRU PRIVIND ACTIVITATILE DE PARTICIPARE A PUBLICULUI

  • Feb 3

    ANUNȚ -anulare CONVOCARE

Vezi toate știrile


Informații Utile

Adresa: Loc. SilindiaNr. 384
Email: primariasilindia@gmail.com
Telefon: 0257-372700
Fax: 0257-372703
Cod poștal: 317330

Vizitatori: 436256

  • Acasă
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Știri / Anunțuri
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local

Primăria Şilindia | județul Arad | Dezvoltat de iStorm.ro